Returnarea produselor 

Conform OUG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, notificand in scris Vanzatorul (vedeti modelul formularului de retragere in Termeni si Conditii Cap IV punct 2  Instructiuni privind retragerea  - MODEL CERERE DE RETRAGERE) pe e-mail , la adresa echipa@rochitze.ro, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice (art. 2 alin. 1).

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare sau sigiliul, daca acesta exista), cu toate accesoriile aferente, fara a prezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produselor cat si al accesoriilor (cutii, ambalaje suplimentare), cu etichetele intacte si toate documentele originale care le-au insotit (ex:, factura, certificate de garantie etc). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta).

Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului (exceptie facand perioadele de promotie cand returul este afisat pe site ca fiind gratuit), fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile (art.14, alin.1).

Clientul poate  trimite coletul cu orice companie de curierat sau prin intermediul serviciilor postale pe adresa de retur ce-i va fi comunicata de catre Vanzator imediat dupa ce acesta va primi cererea de retragere pe adresa de e-mail echipa@rochitze.ro.

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

Odata ce coletul tau ajunge la Vanzator si este verificat vei primi un email de confirmare. Dupa efectuarea controlului calitativ si cantitativ al produselor returnate vei primi un al doilea email cu detalii pe care te rugam sa le verifici cu atentie, intrucat pe baza acestor date se va efectua plata returului. Nu uita sa ne transmiti contul IBAN (precizand si titularul acestuia) pe adresa de email echipa@rochitze.ro.

Conform legii, Planet Property SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate (exclusiv taxele de transport) in cel mult 14 de zile de la confirmarea returului, prin transfer bancar, in contul specificat de client.